keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Mitä mulle kuuluu? Ei mitään, postaan muuten vaan jotain randomia.

On jääny vähän taas tämä kirjoittaminen.. Mut ei oo oikein ollu ideaa mistä kirjottais. No, nymmää si aattelin postaa ihan vaa jotain randomia, joten ahahaha. 

Oltiin viime viikolla Jennin ja Mervin kans shoppailemassa. :3 Ensin mentiin Somerolle ku piti päästä TL-Tukkuun, mut saamari! Se on nykyään keskiviikkoisin kiinni. >< No, onneks oli muitakin suunnitelmia, joten mentiin siitä sitte Tarjoustaloon ja sieltä suuntasimme Saloon. Salossa käytiin Suurkirppiksellä, Tigerissä, Anttilassa, ja H&M:ssä. Tuli vähän kaikkee ostettua, hmm, mm. uudet leggarit, parit uudet leffat ja maailman upein polkupyörän kello! Se on limenvihreä jossa lukee mustalla BICYCLE OR DIE. :DD
Kotimatkalla tuli si hinku päästä karaokeen illalla. KOSKA UUSIA VAATTEITA. :)))


Lauantaina olin Petterin, Villen ja Sonjan mukana Tarjoustalossa käymässä, ja sieltä ku lähdettiin ehdotin heille josko keittäisin kahvia ja siinä samalla voisi Sonja värjää mun hiukset. Tämä sopi heille, ja hurraa! Kiitos Sonjan mun tukkani on vaaleempi ku viimeks ja etutukkakaan ei ole musta. :)




Vielä kun pääsis kampaajalle leikkauttaan hiukset niin vois laittaa hiuksiin sen värin mitä oon jo pitkään ajatellut. 




Viime aikoina ei siis oo tullut tehtyä oikein mitään. Oon ihan huolella taas tehny kaikkee tyhmää ja vähemmän tyhmää, ihan siis normaalia arkea. Tällä hetkellä suurin odotuksen aihe taitaa olla tuleva lauantai koska Ira tulee mun luokse ja pidetään Harry Potter leffamaratooni. Kui mahtavaa, en muista koska oisin neet leffat viimeks kattonu. .3

 Mutta juu. Kirjoittelen taas kun jotain tapahtuu tai jos saan jonkun mahtavan postausidean! Siihen asti, morrr!

Ps. TÄYTIN MÄÄ VIIME VIIKOLLA HAKEMUKSEN SUOMEN SURKEIMPIIN KUSKEIHIN. Sieltä si vaa yhteydenottoa odotellessa, lol. :DD


> > >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan myös !